על פי הערכות של מומחים כעשר אחוז מתוך כלל האוכלוסייה מתמודדים עם לקויות למידה.
באמצעות קבלת הסיוע המתאים, רוב הילדים אשר מתמודדים עם לקות כזאת או אחרת, משתלבים במסגרות החינוך הרגילות.

הדרך האיכותית והיעלה ביותר באמצעותה ניתן כיום, לאבחן לקויות למידה, היא אבחון פסיכודידקטי.
ייעודו של האבחון הפסיכודידקטי המתבצע במחלקה הייעודית של מרכז תכלת, הוא לבחון את קיומן של לקויות הלמידה והגורמים להם ובהתאם לתוצאות האבחון, גם לספק המלצות לגבי הטיפולים המתאימים ודרכי ההתנהלות המומלצים עבור ההורים והמורים של הילד.

עלות אבחון פסיכודידקטי

אז כמה עולה אבחון פסיכודידקטי? אז זה אומנם נכון, שרוב ההורים יעשו הכול עבור ילדיהם – וכל הורה אשר מתעורר בו החשד כי הילד שלו מתמודד עם לקות למידה, יהפוך עולמות בכדי לסייע לו להתמודד אתה על הצד הטוב ביות.
לצד זאת, לא כל ההורים יכולים להרשות לעצמם להוציא סכומים בלתי מוגבלים של כסף עבור אבחונים וטיפולים ולכן, חשוב להיות מוכנים ומודעים עוד בטרם עת, לנושא של אבחון פסיכודידקטי מחיר.
טווח המחירים של אבחון פסיכודידקטי במרכז תכלת, נע בין 1420 ל-2500 ₪ לאבחון מקיף – כאשר, מחיר זה כולל בתוכו גם הרחבות בתחומי המתמטיקה והאנגלית.
חשוב לציין, שכאשר מדובר באבחון פסיכודידקטי, המטרה אשר אמורה לעמוד לנגד עיני ההורים, תהיה לספק לילדיהם את האבחון המקיף והאיכותי ביותר, גם אם אותו אבחון לא יהיה בהכרח גם הזול ביותר – מאידך, מחיר נמוך של אבחון לא יעיד בהכרח על איכות נמוכה.

מרכז תכלת – מקבלים את ההחלטה הנכונה

בכדי לספק לילדים שלכם את האבחון הפסיכודידקטי הטוב ביותר וכחלק מכך, גם את הסיוע המתאים ביותר, חשוב לבחור את המרכז בו יתבצע האבחון, תוך שקלול מלוא הפרמטרים אשר ישפיעו על איכותו ובין היתר: התאמת האבחון לגיל הילד היקפו, מהי הסמכות של הבוחן וכמובן, שגם לנושא של מחיר אבחון פסיכודידקטי תהיה בסופו של דבר השפעה על הבחירה.
מחלקת האבחון פסיכודידקטי, של מרכז תכלת, מנוהלת על ידי מאבחן דידקטית מוסמכת, אשר מחזיקה ברשותה את הכלים המקדמים, העדכניים והאיכותיים ביותר לביצוע האבחון הפסיכודידקטי.
בהליך האבחון נעשים שימוש בכלים המתקדמים ביותר, המאפשרים לקבל תוצאות מדויקות ובהתאם לספק המלצות לטיפול והתאמות למבחנים ולבחינות בגרות.